ÁREAS ESTRATÉXICAS DE INVESTIGACIÓN

A investigación do Instituto organízase ao redor de tres Áreas Estratéxicas (SA) que son a base da planificación científica. Nos últimos anos creouse unha liña transversal para debater a estratexia fronte a novas oportunidades vinculadas a instalacións internacionais. Ademais, a actividade do IGFAE divídese nunha sección experimental e outra de teoría.

ESTRATEXIAS PARA NOVAS INSTALACIÓNS

O instituto necesita avaliar continuamente o estado das instalacións internacionais, como o Gran Colisionador de Hadróns e Electróns (LHeC), o Colisionador Lineal Internacional (ILC) e FAIR, buscando novas oportunidades físicas e tomando decisións estratéxicas. Esta liña horizontal ten como obxectivo proporcionar as bases do debate para decidir a estratexia cara a estas novas oportunidades.

TEORÍA

A física teórica, que traduce o comportamento da natureza a unha linguaxe matemática, é unha das actividades máis fascinantes inventadas polo ser humano. Ao redor da mitade dos membros de IGFAE dedícanse á física teórica.

EXPERIMENTOS

Desde a súa fundación, O IGFAE participa nas principais instalacións internacionais e continúa colaborando nos experimentos máis avanzados do mundo.

LHCbPierre Auger ObservatoryNEXTGANIL - ACTAR TPCFAIR - R3BLaserPETLIGO