Background
a1
O MODELO ESTÁNDAR ATA OS LÍMITES

O Modelo Estándar (SM) é nosa mellor construción da realidade microscópica no nivel máis fundamental. O grao de consistencia co experimento é sorprendentemente bo.

O noso Instituto desempeñou un papel fundamental neste amplo campo de investigación.

a2
PARTÍCULAS CÓSMICAS E FÍSICA FUNDAMENTAL

A Física de astropartículas, así como as conexións entre Física de Partículas e Cosmoloxía, están a experimentar unha nova idade de ouro.

O noso Instituto foi un dos pioneiros no Observatorio Pierre Auger, unha xigantesca catarata de aire en Arxentina.

a3
FÍSICA NUCLEAR DESDE O LABORATORIO ATA MELLORAR A SAÚDE DAS PERSOAS

A participación de IGFAE en novas instalacións internacionais como FAIR, ofrece unha oportunidade sen precedentes para contribuír a comprender a natureza da interacción forte no réxime non perturbativo, a estrutura dos sistemas nucleares de moitos corpos e as súas implicacións astrofísicas.