José “Pepe” Gordon, unha das figuras máis populares da divulgación científica e a cultura en México, participará no segundo diálogo do ciclo organizado polo Instituto Galego de Física de Altas Enerxías (IGFAE) cuxo obxectivo é explorar o binomio arte-ciencia con personalidades do eido cultural e artístico. Moderado polo investigador do IGFAE José Edelstein, poderá seguirse en directo o vindeiro luns, 22 de xuño, ás 20:00 horas a través da canle de Youtube do IGFAE.

“Transfronteirizas, conversas de arte e ciencia” ten o pracer de continuar coa súa cita mensual cun invitado do outro lado do charco: José “Pepe” Gordon. O escritor, guionista e presentador do programa de divulgación científica La oveja eléctrica súmase a este ciclo de entrevistas virtuais para reflexionar acerca das conexións entre a física, a ciencia e a cultura, tras o paso de Rosa Montero. O público poderá seguir e participar en directo neste diálogo, dirixido novamente polo investigador do IGFAE e profesor da USC, José Edelstein, na canle de Youtube do IGFAE o vindeiro luns 22 ás 20:00 horas (España).

José Gordon é guionista, novelista, escritor de ensaios e tradutor. Conduce e dirixe La oveja eléctrica, programa de divulgación científica emitido por Canle 22 en México, que recibiu o Premio Nacional de Xornalismo polas súas entrevistas a destacados investigadores internacionais e participación de premios Nobel. É creador das cápsulas de animación infantís Imaginantes, premiadas no New York Film Festival. É autor, entre outros libros, do Inconcebible universo. Sueños de unidad, un ensaio sobre os vasos comunicantes entre ciencia e poesía. Actualmente, conduce La Hora Nacional xunto con Marisol Gasé e escribe e dirixe unha serie de cápsulas televisivas denominadas Colisionador de Ideas sobre novos conceptos para transitar a unha sociedade de imaxinación e coñecemento. O seu libro máis recente Gato encerrado. Fronteras del cerebro, ilustrado por Sebastián  Ilabaca, é unha audaz proposta editorial en formato pop-up, que convida a espertar a creatividade do lector.

Arte, ciencia e sociedade

Organizado polo Instituto Galego de Física de Altas Enerxías (IGFAE) da Universidade de Santiago de Compostela (USC) e a Xunta de Galicia, “Transfronteirizas, conversas de arte e ciencia” é un ciclo de diálogos virtuais emitidos en Youtube no que convidamos a figuras do eido cultural a explorar as interseccións entre a arte e a ciencia co noso persoal investigador, buscando un enfoque interdisciplinar. Esta iniciativa insérese dentro do programa ArtLAB, que pretende tender pontes e fomentar a participación entre a sociedade e a comunidade investigadora a través de distintas expresións artísticas.

Máis información:

Máis actividades do programa ArtLAB:

Esta actividade foi cofinanciada con cargo ao Programa Operativo FEDER Galicia 2014-2020.