A investigadora en ciencias sociais e escritora Flavia Costa participará no próximo ‘Transfronteirizas, conversas de arte e ciencia’ o mércores 16 de novembro ás 20:00 horas na canle de Youtube do IGFAE. Promovido polo ArtLab do IGFAE, Costa e o investigador José Edelstein debatirán os novos desafíos do actual escenario tecnolóxico, político e cultural, o denominado Tecnoceo. Segundo a hipótese de Costa, os procesos de dixitalización exponencial e o uso de datos masivos, os sistemas de vixilancia e o posible horizonte dunha superintelixencia artificial abren unha nova era superadora do Antropoceo, termo acuñado no ano 2000 polo gañador do Premio Nobel Paul Crutzen para definir a era xeolóxica actual, caracterizada polo significativo impacto global que as actividades humanas teñen sobre os ecosistemas terrestres.

Organizado polo ArtLab do IGFAE, ‘Transfronteirizas, conversas de arte e ciencia’ é un ciclo de diálogos virtuais emitidos en Youtube no que se invitan a figuras do ámbito cultural a explorar as interseccións entre a arte e a ciencia co noso persoal investigador, buscando un enfoque interdisciplinar. Nacido o 15 de maio de 2020 en plena pandemia con Rosa Montero, polo ciclo pasaron personaxes como Javier Ruibal, Alejandro Dolina, Anna R. Figueiredo ou Agustín Fernández Mallo co obxectivo de tender pontes e fomentar a participación entre a sociedade e a comunidade investigadora a través de distintas expresións artísticas.

Traxectoria

Flavia Costa es doctora en Ciencias Sociales por la Universidad de Buenos Aires (UBA) e investigadora del Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas (CONICET). Se desempeña como profesora asociada del Seminario de Informática y Sociedad de la facultad de Ciencias Sociales de la UBA, titular del seminario de doctorado “Estética, biopolítica, estado de excepción. Una lectura de Giorgio Agamben” en esa misma facultad, y del seminario “Teorías de la Cultura y el Poder. Michel Foucault, en la Escuela Interdisciplinaria de Altos Estudios Sociales de la UNSAM”. Integra el colectivo “Ludión. Exploratorio latinoamericano de poéticas/políticas tecnológicas”, y fue una de las fundadoras de la revista Artefacto. Pensamientos sobre la técnica. Es autora de la novela Las anfibias (Adriana Hidalgo, 2008) y de numerosas publicaciones sobre tecnología, cultura y sociedad. Su último libro se titula Tecnoceno. Algoritmos, biohackers y nuevas formas de vida (Taurus, 2021).